نرم افزار غلط یابی و ویراستاری متون انگلیسی - ClearEdits v3.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 آیا در نگارش متن به زبان انگلیسی مشکل دارید ؟

آیا می خواهید متنی که به زبان انگلیسی نوشته اید را به دست یک ویراستار حرفه ای بسپارید تا اشکالات نگارشی و گرامری آن را برطرف کند؟

یا علاقمند به زبان انگلیسی هستید و می خواهید توانایی های خود را در زمینه Writing یا نوشتار زبان انگلیسی تقویت کنید ؟

نرم افزار Clear Edits یک ویراستار حرفه ای در خدمت شماست !

 

 

 



نرم افزار جامع آموزش زبان انگلیسی - Learn To Speak English 10
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 نرم افزار Learn to Speak English یکی از با سابقه ترین و شاید بتوان گفت بهترین نرم افزار برایآموزش زبان انگلیسی است. این نرم افزار با متدهای استاندارد به آموزش زبان انگلیسی میپردازد و در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان اولین ابزار آموزش زبان انگلیسی مورد قبول است.

 

سیستم آموزشی نرم افزار Learn to Speak English ، بر اساس تمرین و تکرار است. اگر میکروفن داشته باشید، توسط ابزارهای کمکی این نرم افزار میتوانید تلفظ خود را با تلفظ صحیح در هر قسمت مقایسه کنید و زمانی که درست تلفظ کنید، نرم افزار به شما نمره قبولی میدهد. با تمرین و تکرار دروس و سیستم هوشمند تصحیح تلفظ، راندمان این نرم افزار در حد کلاس های واقعی آموزش زبان خواهد بود.

 

این نرم افزار شامل آموزش معنای لغات، گرامر، و مکالمه زبان انگلیسی است. اگر بخواهیم این نرم افزار را با کلاس های آموزش زبان مقایسه کنیم، Learn to Speak English تقریبا معادل 12 ترم آموزش زبان است. این آموزش ها از مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند.

 

 

ادامه مطلب ....

 

 



نرم افزار Tell Me More Performance English:
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

   

Tell Me More Performance English یکی از بهترین نرم افزار های آموزشی در بازار است که در قالب یکی از جامع ترین روش های موجود  و با ارائه بیش از 2000 ساعت آموزش زبان انگلیسی در 10 سطح متفاوت آموزشی، به شما کمک خواهد نمود تا یادگیری زبان انگلیسی را از ابتدا شروع کرده و تخصص خود را در این زمینه تکمیل کنید.

با تمرین های گردآوری شده در این نرم افزار که تعدادشان به 10000 تمرین می رسد، شما می توانید توانایی خود را در زمینه صحبت کردن و گوش دادن، خواندن و نوشتن، دستور زبان، واژگان و فرهنگ، در زبان انگلیسی افزایش دهید

و پس از آن به راحتی قادر به مکالمه، ارتباط برقرار کردن و تشخیص گفتارها در این زبان خواهید بود.

 

 

 ادامه مطلب....

 

 

  



نرم افزار Rosetta Stone
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

در مورد رزتا استون انگلیسی باید به این نکته اشاره کرد که شرکت سازنده دو پکیج از این نرم افزار را تولید کرده است.

1- رزتا استون انگلیسی با لهجه آمریکایی

2- رزتا استون انگلیسی با لهجه بریتیش

در این قسمت ما به معرفی رزتا استون انگلیسی با لهجه آمریکن می پردازیم.

این نرم افزار از 5 سطح آموزشی تشکیل شده است که زبان آموز را از مبتدی (مقدماتی) به سطح پیشرفته می رساند. شیوه آموزش زبان انگلیسی رزتا استون   از نحوه یادگیری زبان مادری الهام گرفته شده است. 

  

 

 ادامه مطلب ...